Otter biedt je een volledig product en dienst die erop zijn gericht om jouw restaurant snel en duurzaam te helpen groeien op het gebied van online eten bestellen.
Onze Business Manager en Order Manager tools, plus onze upgrade naar Otter Premium, brengen orde in de chaos van online bestellen. Ons gratis Business Manager-product heeft geconsolideerde en inzichtelijke prestatierapporten over al je merken, locaties en online besteldiensten. Het is speciaal gemaakt voor eigenaren en managers voor een strategisch en efficiënt dagelijks restaurantbeheer. Ons Order Manager-product linkt al je bezorgdiensten voor volledige controle over je online bestelbusiness door één enkel tablet en een optionele printer. Via een upgrade naar Otter Premium krijg je toegang tot de allerbeste diensten die jouw activiteiten verder streamlinen en een toegewijde Klantsuccesmanager die met je samenwerkt om jou online bezorgingen te helpen groeien.
Wij helpen je om menselijke fouten te elimineren, voedselverspilling te verminderen, extra besteldiensten toe te voegen (en nieuwe klanten) en je activiteiten te versimpelen. We kunnen je ook gratis toegang geven tot de allerlaatste visuele prestatiestatistieken en inzichten die je helpen operationele besluiten te nemen om je business te verbeteren.
Zeker weten! Zie ons als een verlenging van je serviceteam. Je krijgt toegang tot het beste supportteam door chat, e-mail, tekst en telefoon. We staan klaar om je te bedienen. Dat geeft een fijn gevoel, toch?
Business Manager is een gratis tool dat verslagen en inzichten biedt aan restauranteigenaren en -exploitanten. De tool consolideert alle besteldata van alle online besteldiensten in één gemakkelijk te navigeren en zeer visueel dashboard. In Business Manager zie je prestatietrends voor al je merken en locaties. Ook kan je in individuele bestellingen duiken voor inzicht in de trends en problemen van menu-items. We zijn continu onze Business Manager tool aan het innoveren en kijken ernaar uit je in de toekomst meer inzicht te bieden in je activiteiten.
Business Manager verzamelt data van al je online besteldienstproviders. Je hebt makkelijk toegang tot de tool vanaf iedere laptop, tablet of mobiel apparaat via manager.tryotter.com.
Business Manager is gratis! Hoe cool is dat? Onze missie is restaurants helpen slagen, dus restaurants gratis toegang geven tot onze tool is deel van onze missie.
We ondersteunen alle online besteldiensten en we voegen er elke dag meer toe. Kijk op onze integraties-pagina voor meer informatie.
Business Manager heb je zo ingesteld! Je hebt binnen 6 uur toegang tot de tool nadat je je ingeschreven hebt, zolang we alle informatie hebben ontvangen die nodig is om je account klaar te zetten.
Je hebt geen specifieke hardware nodig. Je kan de Business Manager website tool bezoeken op een laptop, tablet of mobiele telefoon op manager.tryotter.com.
Met een tablet en een optionele printer koppelt Order Manager al je bezorgdiensten aan elkaar, om jou volledige controle te geven over je online bestelbusiness. Vanuit ons aangesloten systeem kan je automatisch bestellingen accepteren voor al je bezorgdiensten, overal de status van monitoren en bijhouden in één oogopslag, je winkels pauzeren, menu-items offline halen als je ingrediënten op zijn, je openingstijden updaten en het succes van je online bestelbusiness meten met uitgebreide verslagen en inzichten.
Je kan je hier inschrijven voor Order Manager. Je kan ook hier contact opnemen met ons salesteam.
We ondersteunen twee manieren om onze software te gebruiken:
1. Als het belangrijk is dat alle bestellingen via je POS-systeem lopen
In dit geval geven we je een tablet dat al je online besteldiensten samenvoegt. Zo heb je één plek om al je inkomende bestellingen te accepteren en bekijken. De meeste restaurants gebruiken ons om bestellingen in de wachtrij te zetten en ze in hun POS-systeem te zetten.
2. Als je niet zoveel geeft om je POS-systeem
In dit geval geven we je een tablet en een printer. Je kan je printer in de buurt van je koks in de keuken zetten. Dan kunnen ze elke bestelling klaarmaken op basis van de uitgeprinte tickets. Je krijgt ook een tablet, zodat je al je lopende bestellingen in de gaten kan houden.
Otter is beschikbaar voor een lage maandelijkse prijs per locatie - we rekenen geen commissie en onze maandelijkse prijs staat vast. Kijk voor meer info op onze prijspagina. Krijg onbeperkte integraties en bestellingen om je snel en zorgeloos operationeel te krijgen.
Je abonnement komt met onbeperkte bestellingen. Er zijn geen kosten per bestelling.
We ondersteunen alle online besteldiensten en we voegen er elke dag meer aan toe. Kijk op onze integraties-pagina voor meer informatie.
Aan de slag gaan is makkelijk, snel en kan meestal al binnen een paar dagen! Als je klaar bent om te beginnen, klik dan hier.
Laad ze gerust op en berg ze weg, voor als je ze ooit nog nodig hebt. De grotere vraag is eigenlijk... wat ga je doen met al die nieuwe ruimte op je toonbank?!
Met Otter Premium ontvang je de allerbeste service van Otters Succes- en Supportteams, om je activiteiten te streamlinen. Met Otter Premium wordt ons team verantwoordelijk voor het synchroniseren en updaten van je online bestelmenu’s op al je besteldiensten en jouw POS-systeem, als je kiest voor onze POS-integraties. Met een toegewijde Klantsuccesmanager en Priority Support heb je gegarandeert ondersteuning, toegang tot de groei van je restaurant en operationele expertise, wanneer jij het nodig hebt.
Ja, toegang tot Business Manager en Order Manager zijn inbegrepen in Otter Premium.
Om meer te leren over de kosten van Otter Premium, kan je hier spreken met een lid van ons salesteam of een Premium Specialist.
Je menu’s gesynchroniseerd houden is belangrijk voor consistentie op al je online bestelplatforms en/of je POS-systeem. Als je menu’s niet op elkaar aansluiten, dan hebben items vaak verschillende beschrijvingen, prijzen, modifier groepen, en foto’s. Dit leidt tot een slechte merk-ervaring voor je klanten, het maakt je activiteiten complexer en het maakt je basis bedrijfsraportage veel uitdagender en tijdrovender dan het hoeft te zijn. Menu-synchronisatie kan je team wekelijks of maandelijks uren tijd besparen.
We zien onze KSMs graag als je persoonlijke business- en activiteitenconsultants. Ze beginnen door te zorgen dat je instap-ervaring extreem soepel verloopt. Daarna helpen ze je als een blijvende consultant voor jouw business. Ze assisteren in strategie om je omzet te verhogen, verlagen bedrijfskosten en verbeteren de algehele bezorgervaring voor jouw klanten. Denk bijvoorbeeld aan strategiesessies voor prijzen, menu’s, activiteiten, merkervaring en marketing & acties.
Iedere Support e-mail, chat of telefoongesprek komt in onze Priority-wachtrij terecht. Die worden afgehandeld door toegewijde Support-vertegenwoordigers voor onze Order Manager Premium-klanten.
We noemen het niet voor niets gepersonaliseerd! We maken specifieke verslagen voor jouw zakelijke behoeftes.